Communicatie
Elke organisatie communiceert. Wie zijn uw belangrijkste doelgroepen? Wat willen ze en wat moeten ze van u weten? Hoe zorgt u ervoor dat die boodschap overkomt? Welke middelen zijn het meest effectief. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring in effectieve communicatie en helpen u graag.
Branding
Bij branding gaat het vooral om het nemen van een positie in het menselijk brein. Verbind daarom uw merk met iets unieks en onderscheidends. Dan is het tijd om uw merkpositie diep in de geest van de consument te krijgen. We werken samen aan een situatie waarin het merk zo herkenbaar wordt dat een glimp van het logo uiteindelijk genoeg zal zijn om alle merkverenigingen te genereren.
Marketing en verkoop
Wij zijn specialisten op het snijvlak van marketing en verkoop. Wij kunnen u helpen bij het bepalen van uw marketingstrategie en campagnes. Wij optimaliseren uw huidige bedrijf of helpen u om uw product / dienst aan nieuwe klanten te lanceren.
Live Communicatie en regie
Niets heeft zoveel impact als live communicatie. Een beleving tijdens een evenement raakt mensen pas echt. U kunt uw boodschap op heel veel manieren live overbrengen. Daarover denken wij graag met u mee. Met Debbie Middendorp hebben we een ervaren live communicatie regisseur in ons team. Van het maken van een helder draaiboek, het instrueren van de deelnemers tot het overleggen met techniek. Debbie zorgt ervoor dat zowel in het voortraject als op de dag zelf alle onderdelen samen komen op het podium. Voor de ultieme beleving voor de bezoeker.
Evenementmanagement
Het organiseren van een evenement, seminar of conferentie is een vak apart. Het appelleert aan uw organisatorische- en planningsvaardigheden. We kunnen u ondersteunen met het hele proces; locatieselectie, uitnodigingen, conferentiesecretariaat, sociaal programma, excursies, eten en drinken, AV-ondersteuning, productiecoördinatie, ceremoniemeester, enz.
Organisatie cultuur verandering
Wanneer er binnen uw organisatie zaken niet goed gaan. Goede medewerkers gaan bijvoorbeeld weg of de productiviteit is niet goed, dan is het tijd voor een of andere organisatorische verandering. Maar waar begin je? Soms zijn geïsoleerde veranderingen effectief, maar een slimmere strategie is om de cultuur van de organisatie te onderzoeken en vervolgens de cultuur te veranderen.
We hebben goede ervaringen met het Organizational Culture Assessment Instrument (OCAI), ontwikkeld door Kim Cameron en Robert Quinn. Deze methode is een gevalideerde onderzoeksmethode om de organisatiecultuur te beoordelen en wordt gebruikt door meer dan 10.000 bedrijven over de hele wereld.
CSR-consultancy
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een breed concept dat vele vormen kan aannemen, afhankelijk van het bedrijf en de industrie. Via CSR-programma’s, filantropie en vrijwilligersinspanningen kunnen bedrijven profiteren van de samenleving, terwijl ze hun eigen merken stimuleren en hun bedrijf laten groeien op een duurzame en verantwoorde manier. MVO-activiteiten kunnen ook het moreel bevorderen en zowel werknemers als werkgevers helpen om zich meer verbonden te voelen met de wereld om hen heen. Wij zijn hands-on CSR-consultants en volgen de ISO 26000-richtlijnen.
Interim management
Soms heb je extra man(agement)kracht nodig in je organisatie; interim-management kan een geschikte oplossing zijn voor een tijdelijke situatie. We kunnen u helpen door (tijdelijke) marketing- / sales- en projectmanagementexpertise aan uw team toe te voegen. We hebben een bewezen trackrecord.